sâmbătă, 31 martie 2012

Facebook mai bun ? - Timeline

Daca sunteti un marketer probabil v-ati intrebat daca noile modificari de la facebook prin introducerea prezentarii de tip cronologic TIMELINE aduc rezultate mai bune. Se pare ca da. Noile studii facute de catre marketeri  spun ca TIMELINE aduce cu pana la 45 % mai mult angajament din partea vizitatorilor.
Adam Schoenfeld, CEO la o companie care se ocupa cu analiza statistica a datelor de pe internet spune ca aceste rezultate sunt inca preliminarii pentru ca se refera la o perioada prea scurta de timp, din ianuarie pana pe 29 februarie ( ziua cand Facebook a permis efectiv utilizarea paginilor de brand cu Timeline ) si pana in prezent 26 martie.
Desi introducerea modului de vizualizare TIMELINE a condus din partea vizitatorilor la o scadere a angajamentului se pare ca acest lucru a fost compensat de noul mod de prezentare al fotografiilor si al materialelor video postate, si conform teoriei lui Schoenfeld: Timeline iti permite sa postezi imagini mai largi, ceea ce inseamna ca vor aduce mai mult angajament din partea vizitatorilor. Si tot el se intreaba: "daca noul Timleine este de fapt un raspuns la Pinterest".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu